HTML

Kinga a Kenguruk földjén - A New Life in Sydney

Utolsó kommentek

Címkék

masnapos Kinga az irodaban, a gyogyito cipo vasarlas es a regi hajom Sydneyben - jan 4.

2013.01.09. 06:28 Kingaroo

Te jo eg... Ma reggel megfogadtam soha tobbe nem iszom alkoholt... hogy en milyen rosszul voltam egesz delelott csak vegetaltam az irodaban azt sem tul jol... vegul ebedszunetben elmentem setalni es vettem egy heleyes cipot ami sokat lenditett az allapotomon...ami persze ertheto, ugye lanyok??? Most hatalmas leertekelesek vannak meg egy hetig...

Vegre vege lett a melonak, gabor nagy kegyesen befaradt az irodahoz es vett bort mert eloszor megynk a hajora amin a legtobb idot eltoltottem az % eves hajozasom allatt... Silver Shadow, koktelozni es lehozni a 3 taskamat amit egy eve otthagytam es utana megyunk a Terasekhoz BBQzni.

Szoval vegre fent vagyunk a hajon es sok az ismeros arc sajna igazai nagy baratim nincsenek itt. Iszunk egy par koktelt, mert persze kutyaharapast szorivel.... vicces ez a mondas angolul is ugyanigy van...

Iszogatas utan irany a Teresaek lakas az Angela is velunk jon a hajorol aki ugyanazt a melot csinalja mint en es regen a Teresa csinalt a hajon... 3 generacio egyutt:) eszunk iszunk bar en csak a 3 taskara tudok koncentralni es arra menyyi kincs van bennuk... vegul komppal hazamegyunk es visszuk a taskakat.

1 komment

Címkék: 2013 Januar

A bejegyzés trackback címe:

https://kingaroo.blog.hu/api/trackback/id/tr945007525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Györgyi Birkás 2013.01.14. 15:13:41

Hello Baby!!
Happy new year így utólag is! Mostantól lelkes olvasód leszek! Puszi, Györgyi
süti beállítások módosítása