HTML

Kinga a Kenguruk földjén - A New Life in Sydney

Utolsó kommentek

Címkék

Elso talalkozas Serge-el a szmelyi edzok remevel es az irodai italozas Jan 9-jan 11

2013.01.15. 04:53 Kingaroo

Na haliho

tudom mar regen jelentkeztem na de ujra itt veletek:()

Szerdan vegre osszehoztam az elso szemelyi edzos talakat, na ennek az eredmenye nem sok lett azonkivul hogy megallapitatta jo az izomzatom es hogy ha fogyni szeretnek vagy tobbet kell mozogni vagy kevesebb kaloriat bevinni... es O esetemben a kaloria bevitelte latja gondnak hiszen heti 4 edzes plusz seta eleg... Ezen kivul semmi kulonos nem tortent csak orultunk hogy vegre nem halunk bele a melegbe!!

Na de jott csutortok, es az eslo igazi edzes Sergel. Azt hittem be...lek annyira megmozgatott. A labakra koncentraltunk es Serge (aki kulonben orosz) nem kimelt, mi lett ennek az eredmenye??? Alig tudtam hazamenni es ket harom napig nem csak leulni es felallni volt nehez de ugy altalaban mozogni is... Egyszoval O az en emberem:)

Jott pentek ami mindig egy jo nap, hiszen vege a hetnek es ugy 16.45kor mindig kinyitnak egy ket uveg bort az irodaban es mindenki iszik par pohar bort... na most ez egy picit kulonlegesebb pentek volt mert az egyik kollege felmondott es ez volt az utso napja...szoval volt egy kis ennivalo is es mindenki bent maradt iszogatni.... evegredmeny: csak egy kesei kompot ertem el... es ugy befradtam a kompon hogy elfelejtettem otthon leszallni igy egy extra orat hozzaadtam a ahzautamhoz... de legalabb egy parkba mentem Cabaritan amig avrtam a vissza komot es neztem ahogy a burkasok furdoznek tetotol talpig feloltozve, ami itt nem olyan furi hisz mindenki polot visel a vizbe a nap miatt...de mondjuk az obol ezen a reszen allitolag sok a valamilyen feju capa... an de semmi izgi nem tortent a parton es en nagyon figyeltem hogy idoben leszalljak... Gabor meg izgult eltem az edes...azt mondanom se kell hogy en kicsekkoltam eleg hamar....

Szólj hozzá!

Címkék: 2013 Januar

A bejegyzés trackback címe:

https://kingaroo.blog.hu/api/trackback/id/tr875019053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása